poniedziałek, 20 maja 2013

rumours

W dość przypadkowy sposób natrafiłem na pewien interesujący i zarazem intrygujący cytat
H.L. Menckena : "Każdy przeciętny człowiek przeżywa chwile, w których chciałby przywdziać czarną maskę i rozpocząć swą rzeź".
Takie chwile przejawiają się w życiu każdego z nas i nadchodzą w najmniej oczekiwanym momencie. Choć jest czasem ciężko to wiem, że muszę pokazać siebie z tej silniejszej, twardszej strony. Jestem pewien, że ją mam!  Postanowiłem nie pisać dziś o stroju, moim dniu w szkole, o codzienności, tylko o tym co jest w głębi mnie. Ludzie powinni wiedzieć, że czasem słowem można zranić mocniej niż nożem .. bardziej dotkliwie... Nonkonformizm popłaca. W ludzkiej pamięci pozostaną jedynie Ci wyjątkowi, nieprzeciętni, inni odejdą w zapomnienie ..

GLEE - RUMOUR HAS IT / SOMEONE LIKE YOU!

1 komentarz:

  1. Ten cytat pierwszy raz słyszałam w moim serialu ukochanym ;)

    OdpowiedzUsuń