piątek, 18 października 2013

autumn


Das Wetter war einfach nur perfekt. Ich liebe Herbst <3 Sonnenbrille - check, stylish Boots - check, Mütze - check, und ein kariertes Hemd - check... Das perfekte Look.
Das ist die beste Zeit viele looks zu zeigen... Jetzt ist das egal, ob die Farben zusammenpassen..
Man kann mit der Mode spielen und das werde ich versuchen ^^  Scheiß drauf, was andere sagen...
Du bist nicht wie andere, du hast deinen eigenen Style und wenn jemand sagt, du siehst scheiße aus, das macht nichts... Du fällst auf, ich glaube.. das will man, oder ? die Menschen reden über dich, oft sind das Hater, aber nur, weil sie Angst haben "anders" zu sein oder anders auszusehen. Für andere bist du ein Vorbild, und das ist ein schönes Gefühl, sowas zu hören und das motiviert dich...
Ist euch was aufgefallen ? Genau, ich bin zu Hause... und hab mein Zimmer nicht verlassen. Die Woche sollte so gut sein... Ich wusste es einfach. Manchmal ist das gut, ein Pessimist zu sein.
Die Reise hat nicht geklappt, schade... es war eigentlich meine Schuld. Gandhi: "auf dich kann man sich auch nicht verlassen". Das stimmt auch... Ich denk nie an andere.  ... Was ich mir immer sage... I don't care.
Ich bin verabredet, andere wollen, dass ich sie besuche, sie fragen die Eltern, ob ich für 2-3 Tage kommen darf, sie machen alles, damit das klappt.. Und was mach ich... Dienstag, 9:00, Kamil denkt kurz nach, bekommt Panik und sagt alles ab. Naja.
Ich hasse es, wenn ich keine Zeit für mich hab. ich brauche das, sonst werde ich ziemlich scheiße zu allen.
Ich hab mir ne neue CD gekauft... als ich nach HH gefahren bin, hab ich das Ende von Birdy - Wings gehört,
Ich fand das so schön und hab mir gleich die CD gekauft hahaha Ich liebe ihre Stimme, sie hat so wunderschöne Lieder, Gänsehaut pur *-* Ich hab lust zu singen
Tomorrow is the day! HAMBURG

Birdy - Strange Birds

INSTAGRAM

Pogoda była idealna. Kocham jesień <3 Okulary przeciwsłoneczne - są, stylowe buty - są, czapka - jest,
i koszula w kratkę - jest... Idealny look. !
To jest najlepsza pora, żeby pokazać wiele look'ów.. Nieważne, czy kolory pasują do siebie... Trzeba trochę pobawić się modą, tego właśnie spróbuje. ^^  Jeśli usłyszysz głupie słowa o tobie... olej je.. Jesteś zauważalny, a o to chyba chodziło ? Ludzie mówią o tobie, często są to hejterzy, ale tylko dlatego, ze sami  boja się być "innym" lub wyglądać inaczej. Dla innych jesteś osoba do naśladowania, to jest niesamowite uczucie, jak coś takiego usłyszysz, najlepsza motywacja. !
Zauważyliście coś ? dokładnie, jestem w domu.... i nie opuściłem mojego pokoju... Ten tydzień miał być tak piękny.. wiedziałem, ze nie wypali..  ale to moja wina.
Gandhi: "na Tobie nie można polegać" . prawda (boli) ..  Ale jak to ja zawsze mówię, nie obchodzi mnie to.
.
Nienawidzę tego, jak nie mam czasu dla siebie, a potrzebuje go. Jak jestem zajęty przez dłuższy czas, to w końcu mam wszystko i wszystkich gdzieś i robię swoje, wyjątek jak jestem w Polsce :)
Kupilem sobie nowa płytę do mojej malej kolekcji... Uwielbiam to, jak siedzę w samochodzie i usłyszę kawałek jakiejś piosenki. wtedy staram się wsłuchać w tekst i wyłapuje zdania, żeby później znaleźć ta piosenkę w internecie. Często robię to od razu na telefonie i kupuje ja w itunes-store... tym razem za bardzo spodobała mi się piosenka, wiec postanowiłem, ze kupie cala płytę :) Pojechałem do Saturna i wyszedłem szczęśliwy z Birdy - Fire Within ! Przepiękny głos i równie piękne piosenki ! *.* idę pośpiewać
Tomorrow is the day! HAMBURG !












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz